cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Head's Up! These forums are read-only. All users and content have migrated. Please join us at community.neo4j.com.

Stel jezelf voor

Hallo Nederlandse Graph liefhebbers,

Hierbij een topic om jezelf voor te stellen aan de graph community van Nederland. Het doel is om de onderliggende netwerken uit te breiden en meer mensen met elkaar in contact te laten komen.

Ik hoop dat mensen hier er leuke en vooral ook leerzame contacten aan overhouden. Samen sta je sterker! En communiceren in je eigen taal is natuurlijk ook gemakkelijker.

6 REPLIES 6

Laat ik zelf even beginnen,

Ik ben Kevin van Oosterhout, 23 jaar en werk met veel plezier met Neo4j.

Bij Starlight Hosting zijn we naast ontwikkeling op het platform ook bezig met hulp aan te bieden om Neo4j uit te rollen en implementeren. Als Solution provider voorzien we iedereen van oplossingen en helpen we naar het zoeken naar antwoorden op vraagstukken.

Mocht je vragen hebben over de technieken etc. die we gebruiken mag je dit natuurlijk vragen. Ik zal binnenkort ook een post maken met de uitleg hoe we om gaan met de data die we verwerken en Neo4j gebruiken voor onze applicaties.

Mocht je op Graph tour 2019 zijn, spreek me vooral aan, ik ben zeer benieuwd hoe mensen Neo4j gebruiken en wat struikelblokken zijn of zijn geweest.

Hi Kevin,

Super tof dat je ook hier bent.
Wist je dat we ook een meetup groep hebben?

19 maart hebben we onze volgende meetup in Amsterdam.

Misschien tot daar?

Groeten!
Ron

More Netherlands natives!
CC: @richardk @h.bos @phalodi @webtic @tomswinkels @kjongsma @elarios.vargas

(PS: you can set up tracking on this category to stay up to date)

@imre you might be interested in this group too! 🙂

richardk
Node Link

Ha, een NL groepje!

Graph databases zijn nieuw voor me. Ik heb op de universiteit lang geleden wel grafentheorie gehad en ik denk er nog steeds wel eens aan als ik zwaar getafeld heb.

Ik ben mede-firmant bij Pragmatic Privacy, waar we adviseren over de implementatie van AVG / GDPR maatregelen. Zelf ben ik aan het onderzoeken hoe een deel van het administratieve werk geautomatiseerd kan worden: het genereren van verschillende verplichte documenten vanuit een formele beschrijving van de bedrijfsprocessen ('verwerkingsregister').

Als je weet van initiatieven op dit gebied of anderen in deze community met dit of vergelijkbare zaken bezig zijn, hoor ik het graag.

Als je vragen hebt over de AVG/GDPR, stel ze en ik zal proberen je te helpen.

Hallo,

mijn naam is Roger Erens en ben een software ontwikkelaar die vooral in Python werkt. Ik heb al eens wat gelezen in het Graph Databases boek.
Nu wil ik eens wat serieuzer kijken of en hoe ZorgInformatieBouwstenen te modelleren en gebruiken met nodes&edges in de back-end voor een Python of Clojure gebaseerd administratief systeem.

Ik ga binnenkort naar de workshop in Brussel (27 sept 2019).
Misschien bezoek ik de Graph Database meetups in Amsterdam ook nog wel eens!

Gegroet!

Nodes 2022
Nodes
NODES 2022, Neo4j Online Education Summit

All the sessions of the conference are now available online